torsdag 16 juli 2009

Kort inlägg: Chicago gungar

Om jag inte minns fel så kommenterade jag det konstiga i att ge Hossa ett 12årskontrakt i Chicago. Nu kommer ytterligar uppgifter på att det finns problem inom organisationen. Visserligen kanske Havlat som artikeln handlar om inte är opartisk men det är onekligen intressant att höra om. Läs och begrunda:

http://www.svenskafans.com/nhl/artikel.asp?id=305285

Även IPS pratar löst om saken i en artikel men eftersom jag inte kan ge er hela återkommer jag med en kortvariant av artikeln senare i veckan.

Är det någon som vet mer om detta, dvs alla som gjort research, så får ni gärna skriva om det hela i kommentarerna.

Måste kommentera:
Kan inte låta bli att glädjas åt att att Färjestad tappar sin lagkapten. Visst var han överskattad och visst var han ingen vidare kapten men oavsett vilket så är det en försvagning av Färjestad vilket är bra för mitt lag. För övrig är det bara jag som drar paralleller mellan just Wallin och Richards i Flyers? Överskattade är inte det enda som jag tycker är gemensamt... kanske har jag bara lite vätskebrist och behöver äta dock;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar