fredag 25 september 2009

Det var värt ett försök

Att starta en blogg var ett sätt för mig att kunna uttrycka mina åsikter. Det har varit intressant och lärorikt men jag känner inte att det ger tillräckligt mycket tillbaka.Visst är det ibland kul att kunna vädra sina åsikter i alla frågor man vill utan att någon kan protestera.

Jag har bestämt mig för att jag inte kommer blogga mer, inte just nu i alla fall. Som det ser ut just nu tar det mer energi (och tid) än det ger tillbaka. Exempelvis la jag stora delar av förra helgen på att skriva en krönika som inte har gett en enda kommentar.

Självklart kommer jag fortsätta att skriva krönikor, men inte här i första hand. Än så länge finns det möjlighet att få dem publicerade på andra sidor, något jag är mycket tacksam för! Kanske kommer jag börja blogga igen, även om det känns avlägset nu, därför väljer jag att inte stänga ner sidan, än.

Om någon tycker att jag gör fel är ni välkomna att kommentera. Oavsett vad som händer här ses vi säkert på ett forum inte långt härifrån.

Tack och hej banangrej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar