söndag 20 september 2009

Häng mig inte än!?

Jag vet att jag varit för lat sista tiden, och hade det varit en annan blogg hade ni fått info om varför men jag har sagt inget privatliv och står för det.

Men jag hoppas att ni inte hänger mig än, håll ut lite till. Det kommer komma en krönika som är värt att vänta på. Jag sitter just nu och arbetar med de sista detaljerna i min "inför elitserien"-krönika och det börjar bli riktigt bra! Jag hoppas och tror att det kommer bli något ni som läser uppskattar och kommer även publicera den på svenskafans HVsida under måndagen. Men ni som läser här kommer även på en Bilaga under måndagkväll. Bilagan kommer innehålla en del av det som inte passade sig att skriva i krönikan, alternativt inte fick plats.

Om allt går som det är tänkt kommer den komma upp ungefär kl 18:00 idag. Missa inte den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar