söndag 9 augusti 2009

Nytt inslag på bloggen

Från och med den här veckan ska jag försöka att varje söndag publicera en körnika med namnet:
Agaton kommenterar v00

Eftersom även jag har ett privatliv, tro det eller ej, så kan det komma veckor då jag behöver gästskribenter alternativt att jag ibland kommer publicera i förtid eller efterhand. Om det är någon som är sugen på att vara stand-in eller som rent allämant bara vill leverera en krönika är ni välkomna att ta kontakt med mig.

Tanken är också att jag kan komma att låta detta bli ett stående inslag på andra sidor om jag känner att jag har möjlighet att tillföra något. Detta kommer övervägas de kommande veckorna.

Första krönikan kommer upp under kvällen. Och som alltid är det kanonkul om folk sätter en liten kommentar! Det behöver inte vara så mycke, just nu har jag även valt att man ska ha möjlighet att vara anonym. Hoppas att detta fallar väl ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar