tisdag 2 juni 2009

I natt smäller det

Jag måste erkänna att i finalserien har jag hittills inte kännt det där riktiga "go:et", jag har inte blivit sådär taggad som man älskar att vara. Men idag vaknade jag och en av de första sakerna jag tänkte var. Inatt är det match! Detta är en måstematch, att förlora nu är det samma som at ge upp. 3-0 i baken är kört medan 2-1 med hemmaplan på torsdag är ett ganska okej utgångsläge.

Jag kommer säkerligen återkomma framåt kvällen med mer tankar när det närmar sig. Just nu ser jag två spelare som verkligen måste prestera i Pittsburgh:
Fleury - har inte varit tillräckligt bra hittills
Malkin - det är en bit kvar för att komma upp i samma standard som tidigare under säsongen

Detroit kommer fortsätta trumma på med sitt maskineri och jag hoppas nu att Pittsburgh lägger lite (eller ännuh heller mycket) grus i det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar