torsdag 18 juni 2009

Ryktessnack

  • Jag följer de flesta större informationskanaler gällande Pittsburgh och även NHL. Det finns en sida som jag tycker brukar vara lite extra insatt och skriva lite extra mycket om just Pittsburgh:
    http://insidepittsburghsports.com/


    Efter lång tvekan valde jag faktiskt att teckna mig för ett år och hoppas på det bästa. Jag är medveten om att det är långt ifrån allt som stämmer men det är ändå intressant då det allt som oftast ligger en bit sanning i det som hörs. De rykten som jag presenterar runt NHL kommer inte vara enbart härifrån men det kommer självklart vara en del därifrån gällande just Pittsburgh. Jag kommer inte lämna källor på min information om det inte specifikt frågas efter det i kommentarer.


    Vad finns det mer för källor värda att nämna? Jo här kommer en lista på olika sidor som är väl värda ett besök för den NHL eller Pittsburghintresserade:


Sen ger jag mig oftast in på amerikanska tidningars hemsidor men orkar inte gå in på dessa nu.

Inom kort kommer jag nu att publicera krönikor här. En över säsongen som gått och en över rykten. Kommer påbörja sammanfatningen av, i min mening, intressanta rykten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar